.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جولان متکدیان در بابل
علیرضا قلی زاده
جولان متکدیان در بابل

یکی از صحنه های رقت بار که دیدن آن امروزه برای شهروندان بابل به امر عادی تبدیل شده حضور پر شمار متکدیان در سطح شهر و به خصوص در سر چهار راه های اصلی می باشد .
حضور این تعداد افراد متکدی در سنین مختلف و با وضعیتی اسفناک و ناراحت کننده چنان فضای شهر را نا زیبا کرده که اگر برای اولین بار کسی به این شهر سفر کند این سوال برایش پیش می آید آیا مسئولین شهرستان این صحنه ها را با چشمان خود نمی بینند. این سوال دقیقاً همان سوالی است که شهروندان بابلی از تصمیم گیرندگان و متولیان این شهر دارند ،آیا می توان حضور این تعداد افراد متکدی که معلوم نیست از کجا سر و کله شان پیدا می شود را نادیده انگاشت ؟
نکته تاسف انگیز اینکه اغلب این افراد در گروه های چهار، پنج و شش نفره مشغول گدایی هستند و حتی نوزادان و کودکان با سن پائین نیز در آنها دیده می شوند البته اگر بخواهیم خیلی مثبت نگرانه به این قضیه نگاه کنیم میتوان گفت این افراد فقط به تکدی گری می پردازند اما آنچه که از شواهد و قرائن پیداست در کنار این مساله بسیاری از فساد ها و ناهنجاری های دیگر و البته به نظر سازمان یافته از این افراد سر می زند که معلوم نیست به چه دلیل مسئولین شهری هیچ عکس العملی به این موضوع نشان نمی دهند .
حضور منظم افراد در راس ساعت خاص و جمع کردن و رفتن آنها از محل کارشان !!! در ساعت خاص نکته ای است که با اندک مراقبتی قابل دستیابی می باشد .نکته دیگر اینکه آنچنان این گروه ها فضا را برای فعالیت های خود در سطح شهرستان بابل فراهم دیده اند که حتی در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی این شهر و در نقطه مرکزی بابل نیز به جولان و فعالیت روزمره خود می پردازند !!!
علی ایحال آنچه مسلم است سهل انگاری و عدم انجام درست وظیفه مسئولان ذیربط با این موضوع در سطح شهرستان به راحتی قابل مشاهده می باشد.از اینرو لازم است متولیان امر هر چه سریعتر نسبت به این امر تصمیم درست را اتخاذ تا شاهد این چنین صحنه های ناهنجار در سطح شهرستان بابل نباشیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید علیرضاحسینی ولشکلایی 3 آبان 1394
سلام ودرود برشما بهترین مرکزی که میتواندبرای همیشه به این علتها منهای خلافکارها خاتمه دهداستان قدس رضوی است
نا شناس 2 آبان 1394
بي كفايتي مسوولين شهر را مي رساند . سالهاست كه اين معضل راشاهد هستيم .
هم کلاسی 5 آبان 1394
سلام . بالاخره ایناهم باید نون زن و بچشونو دربیارن دیگه
سعید 5 آبان 1394
کاملا درست می فرمایی. در چهاراه امیرکبیر که واقعا وضع بدی است. خیلیی توی دست و پا هستند. انگار از خدایشان است که یک ماشین به آنها بزند و جراحتی بردارند و صاحب ماشین را سرکیسه کنند. شهرداری و شورای شهر باید فکری به حال آنها بکنند.
سجاد 6 آبان 1394
با تشکر از نیروی انتظامی مقتدر و شهردار خدوم
نا شناس 14 آبان 1394
با تشکر از مسولین هوشیار و بیدار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.